ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ 2ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Δ.Π.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ «Καλές πρακτικές - μεθοδολογικές προσεγγίσεις & σχολικές δράσεις Σχ. Έτους 2024-25»
Οι Εισηγητές/τριες της επιμορφωτικής δράσης ήταν οι κάτωθι:
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ 2ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Δ.Π.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ «Καλές πρακτικές - μεθοδολογικές
προσεγγίσεις & σχολικές δράσεις Σχ. Έτους 2024-25» 8ο Δ.Σ. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ: 18-06-2025 |
|
Εισαγωγή
– Απολογισμός Σχ. Έτους 2024-25 Σύμβουλος Εκπ/σης της 2ης Ενότητας της Δ.Π.Ε. Μεσσηνίας |
2. Κίτσος Παναγιώτης, Ξηρογιάννη Μαρία & Μαλαπάνη Αφροδίτη «Μαζί φτιάχνουμε αναμνήσεις» 14ο Δ.Σ. Καλαμάτας 3. Γιαννίκος Γεώργιος «Η
Δυτική Μάνη στην Επανάσταση του 1821: Μία
διδακτική - διαθεματική προσέγγιση. Σύνδεση με το νέο Π.Σ. για την Τοπική
Ιστορία» 1ο
Δ.Σ. Δυτ. Μάνης «Π. Φωτέας»
4. Κουγιούφα Μαρία & Παναγιωτοπούλου Σταυρούλα «Όταν
το βήμα του γίγαντα – γίνεται βήμα του νάνου! Δ.Σ. Εκπαιδευτηρίων Μπουγά |
|
5. Παρίση Μαρία Σύμβουλος Εκπ/σης
ΕΑΕ, Επόπτρια Ποιότητας Εκπ/σης της
ΔΠΕ Μεσσηνίας «Διαχείριση
κρίσεων στο σχολικό περιβάλλον - Πρωτόκολλα ενεργειών» 6. Μπερδέκλης Φώτιος & Κορατζόπουλος Ιωάννης «Επαύξηση
σχολικού εγχειριδίου της Ιστορίας της
Δ' Δημοτικού με ψηφιακό πολυμεσικό υλικό» 16ο
Δ.Σ. Καλαμάτας 7.
Αντωνίου-Μακρής Παντελής-Ευριπίδης,
Κρεμμύδα Αιμιλία-Κωνσταντία & Παναγέα Αικατερίνη «Πετώντας στ’ αστέρια» Δ.Σ. Κάμπου 8. Καμπύλης Βασίλειος & Κυριάκου Αναστασία «Η Ελλάδα σε
…διαστάσεις. Γεωγραφία με 3d ματιά» Δ.Σ. Εκπαιδευτηρίων
Μπουγά |
|
Βασικός στόχος της επιμορφωτικής εκδήλωσης ήταν η διάχυση καλών διδακτικών πρακτικών – προσεγγίσεων και λοιπών σχολικών δράσεων του Σχολικού Έτους 2024-25 οι οποίες αποτέλεσαν τον βασικό άξονα ενίσχυσης της ποιότητας της εκπαίδευσης και της διαρκούς επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών εντός του πλαισίου οργανωμένων συνεργασιών, παιδαγωγικών συνεδριάσεων και δράσεων εντός και εκτός του σχολείου. Οι εισηγητές/τριες μοιράστηκαν με τους/τις εκπαιδευτικούς επιτυχημένες στρατηγικές διδασκαλίας, καινοτόμες μεθόδους και τους παρουσίασαν ενδιαφέροντα παραδείγματα διαφοροποιημένης, βιωματικής μάθησης. Η παροχή και η λήψη ανατροφοδότησης μεταξύ των παρισταμένων ενίσχυσε την αναστοχαστική πρακτική και συνέβαλλε στην επανατροφοδότηση της διδακτικής διαδικασίας. Μέσα από τις προτεινόμενες πρακτικές - όπως η παρουσίαση διδασκαλιών (peer observation), η ανταλλαγή σχεδίων μαθήματος και η ανάλυση πρακτικών και δράσεων- προήχθη το συνεργατικό πνεύμα και καλλιεργήθηκε μία εμπλουτισμένου τύπου κουλτούρα επαγγελματικής μάθησης. Παράλληλα, οι σχολικές δράσεις που αναπτύχθηκαν ευνοούν τη συμπερίληψη, την κλιματική εκπαίδευση και την καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων, λειτουργώντας ως πεδίο εφαρμογής και διάχυσης πρακτικών που στηρίζουν ολιστικές προσεγγίσεις. Επιπρόσθετα, η σημερινή δράση καλλιέργησε την κοινωνική αλληλεπίδραση των εκπαιδευτικών με χαρωπή διάθεση και αισιόδοξη προοπτική!
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους/ες τους/τις εισηγητές/τριες για τις εξαιρετικές, ουσιαστικές, εμπεριστατωμένες και ιδιαίτερα διαφωτιστικές τους παρουσιάσεις που μέσα από την επιστημονική τους κατάθεση συνέβαλλαν, καίρια, στην επιτυχία της σημερινής ημερίδας και θερμές ευχαριστίες στη Διευθύντρια του 8ου Δ. Σ. Καλαμάτας κ. Βίνα Μάλαμα και στους/τις εκπαιδευτικούς της Σχολικής Μονάδας για τη θερμότατη φιλοξενία και ιδιαίτερα στον κ. Νικόλαο Γάλλο για την τεχνική υποστήριξη της δράσης!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου